עברית  |  Russian  |  


להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 שלח


אתר תומך טלפונים סלולריים

סרוק באמצעות טלפון סלולרי
באפליקציית QR Code
וקבל קישור לאתר הסלולרי שלנו

תחומי עיסוק

דף הבית >> תחומי עיסוק
עיקר עבודת המשרד בתחום המשפט האזרחי – תביעת חובות בלתי מסולקים, החל משלב קבלת החומר מן הלקוח, לימוד וגיבוש החוב, משלוח התראה לחייב,  עבור דרך שלב התביעה וניהול המשפט וכלה בשלב הגביה והמימוש בפועל של תוצאות פסקי הדין בלשכות ההוצאה לפועל ובהליכים משפטיים אחרים על פי הענין.
 
דגש מיוחד מושם על עבודת מחלקת ההוצאה לפועל במשרד, שם מתבצעת "עבודת יד" לגבי כל תיק ותיק המגיע לשלב הגביה בהוצאה לפועל, הכל תחת פיקוחם ההדוק של עורכי הדין במשרד ובניהולה של מנהלת מחלקת ההוצאה לפועל במשרד, בעלת ותק של כ- 20 שנה בתחום.
 
בשנים האחרונות הרחיב המשרד את פעילותו גם לייצוג חייבים, בעיקר בהליכי פשיטת רגל, אגב עריכת בדיקה מדוקדקת של הנסיבות שהביאו את הלקוח למצב של חדלות פרעון וייצוגו רק כאשר יש סיכוי להבראה כלכלית אמיתית על ידי קבלת הפטר, למי שראוי לכך.

המשרד מעסיק נותני שירותים מומחים בתחומם: חוקרים פרטיים, קבלני הוצאה לפועל ושליחים לשם ביצוע מדוייק, מהיר ויעיל של הליכי הגביה.

עוד עוסק המשרד בתחום המקרקעין ומבצע עסקאות נדל"ן של לקוחות פרטיים, רכישות, מכירות ושכירויות, עם דגש על עבודה מדוייקת והתאמה מושלמת לצרכי הלקוח הספציפי והעסקה שבה הוא מעונין, תוך שימוש בעזרת מומחים בתחום שמאות המקרקעין ודיני המיסוי במידת הצורך.

תחום נוסף בו עוסק המשרד בהצלחה רבה: רישוי עסקים, תכנון ובניה ודיני תעבורה – תחום שבעיקרו נושק למשפט הפלילי.






התמונה "מטושטשת" ולא במקרה - על מנת לשמור על פרטיותם (ושלמותם) של המצולמים...